Beyza55- Kızlar 37 haftalık hamileyim 4 gündür göğüs kafesimin orada geçmeyen bir tıkanıklık var yiyip içtiklerim bile zor geçiyor acile gittim hamilesin bir şey yapamayız dediler ne iyi gelir ne yapmam lazım