sunshine_ happy-26 bende aynı 18+2 birtek kasık ağrısı var birde akşamüstü bulantı ama hareket hissetmiyorum
happy-26 sunshine_ bende bulantı hiç olmadı Salı günü kontrolüm vardı herşey yolunda dedi doktor ama bazen kasık ağrısı yada karın sertleşmesi oluyor ama bazende hiç belirti olmuyor
sunshine_ happy-26 canım 2. Trimester balayı dönemi diyorlar yani iyi olduğun 3 aymış kasık ağrın falan yokmu göğüslerine dolgunluk ağrı
FatmaNS kizlar bu haftalarda besleme ve cilt bakimi olarak neler yapmaliyiz? Cenazem oldugu icin bebekle hic ilgilenemedim 😔
happy-26 sunshine_ göğüslerim şiş ama bende ilk ayda çok ağırdı göğüs ağrısı kasık ağrısı da bazen oluyor bazen olmuyor
happy-26 sunshine_ ama işte çok sıklıkla yoktur karın sertliği var geçen hafta rahimde baskı bile hissediyordum ama şuan karnımın içi kaşınıyor gibi 🙄🥹
sunshine_ happy-26 Bi kaç saat önce efham yapan ben şimdi seni teselli ediyorum 🤣 kötü bişi yoktur canım korkutma kendini cinsiyet belli oldu mu
happy-26 sunshine_ Salı günü kontrolüm vardı doktor gayet iyi herşey bir sıkıntı yoktur 1 ay sonra tekrar gel dedi evet cnm kız 🥰 senin belli oldu mu