Selam kızlar bugün 10 günlük olduk 🥹 gece biraz suyum gelmişti az az 2 kere. Sonra 5 dakikada bir karın ağrısı gibi ağrım oldu meğer sancıymış🥹 ben bu arada çantamı topladım, duşa girdim. doktoruma yazdım 7 ydi . Gelmek istiyor seninki dedi ve hastaneye çağırdı 🥹 normalde biz 1 hafta sonrası sezaryen planlamıştık. Gittim alttan muayene etti doktorum ve 3 cm açılman var dedi normal doğumu deneyecektik ama bebeğim 37+3 olmasına rağmen 3 hafta geriden geliyordu. Doktorum normal doğumun bebeği yoracağını söyledi ve 9.24 de. Bebeğim dünyaya geldi. Ben tam uyuşmadığım için genel anestezi yaptılar sonrasında ki çok sakindim bir anda olduğu için hiç bişey anlamadım. Ağrım oldu ama çok kötü değildim. Öyle yatmadım da ertesi gün ayağa kalkmıştım. Gözünüz korkmasın ilk 1 hafta biraz zorluyor hem siz ameliyatlı hem bebişle ilgilenmek gerekiyor ama hemen geçiyor.Herkes sağlıkla kucağına alsın bebişini inşallah 🙏🥰