Asure123 12 haftaya yeni giriyorum ama göbeğim büyüdü belirgin şekilde. Ama hiç kilo almamışım. Altıma giydiğim pantolon hafif sıkmaya başladı. Hafif göbeğim vardı zaten. Şimdi kilo almış gibi gözüküyorum. Ama erken değil mi? Normal mi bu kadar göbek??
sunshine_ Asure123 o gaz canım sonradan gidiyor yerine gerçek göbek geliyor benimde öyleydi çok çıkmıştı o haftalarda
BirVeraAnnesi35 Asure123 ilk zamanlar 6 aylık gibi göbek olmuştu bende gazdan oluyormuş aslında bebek daha minnacık ama vücut tepki veriyor aslında ödem de çok oluyor sindirim sorunlarıda