Kızlar selam. 27+2 yiz ama ben sanki uçan bir balon gibi kendimi gergin vatlayacak gibi hissediyorum. Karnım da o kadar büyümedi aslında ama sanki ciğerlerim patlayacak karnım bi karpuz gibi çatlayacak gibi hissediyorum. Sizlerde de böyle oluyor mu? Bana bir hal çare söyleyin ne yapmam lazım?? Resmen sığınamyorum