Skalyoncu normalde bu pozitiflik bebekle anne arasında kan karışınca oluyo ama kanama geçirip rogham iğnesi olduysaniz kalçadan onun etkisiyle pozitiflik oluyomus benimde başıma geldi şuan hala poztiftir büyük ihtimalle Haydarpaşa numune eğitim araştırmaya gittik orda söyledi doktor bu titre testine falan gerek yok iğne olduğun için poztif çıkması normal bı kaç hafta böyle devam eder dedi çok kafana takiliyosa 1 ay sonra testi tekrar yaptırabilirsin dedi ozeldeki doktorlar hiçbisey bilmiyo malesef anne adayını strese sokuyolar