Aslinda sancılarim vs vardı. Erken gelmesinden korkuyordum. 37de muayeneye gittim suyu iyi, nst de sancı yok hatta uyuyor falan olunca bana hiç doğmayacak hissi çöktü. O çektiğim sancılar bile doktor öyle diyince kesildi. Pat diye suyum gelecek sıfır sancı ile hastaneye giderim diye korkuyorum 😂 sizde durumlar ne?