Kizlar adetime 3 4 gün var normalde ama biraz önce kahverengi akıntım geldi. Acaba yerlesme kanaması mı diye düşündüm. Ama sabah normal kaset test yapmıştım negatif çıkmıştı. Yerlesme kanamasi yasayanlar siz kanamadan kac gun sonra test yaptınız ?? Muhtemelen adetim başlıyor ama bir umut soruyorum iste