Fdmeeren 37 haftalik hamileyim rahatsizlandim acile gittim cati muayenesinde catimin dat oldugu soylendi normal dogumdan korkuyorum benim gibi olanlar dogumunuz nasil oldu
Dogaclk Fdmeeren dogum baslamadan bebegin o catidan dogup dogamayacagi anlasilamiyor diyen bir suru doktor var. genelde sezeryan meraklisi doktorlar boyle soyluyor malesef 😬
Minigiim-vebenn52 Çatı darsa illaki kesik atacaklar öyle mi oluyo eğer benimde dar olursa sezeryan isterim ya alttan dikiş beni korkutuyor makata kadar yırtılan oluyomus 🥹
Genc_anne_adayi Çatım dar 2 normal doğum yaptım. İlkinde çok dikisim vardı hastane ve ebelerin ilgisizligi benim sancıları nasıl karsilayacagimi bilmemem yüzünden ikinci dogumumu 6 gün önce yaptım 2 dikisim var sadece.
Fdmeeren Genc_anne_adayi ay insallah benimde sizim gibi olur kacinci haftada dogum yaptiniz eger sakincasi yoksa bebeginiz kilosi ne kadardi 😊