Arkadaşlar Almanyada yaşıyorum 37+3 haftalığım bebeğim hala ters pozisyonda kafası yukarda yani yarın hastaneden randevum var bebeği döndürmeye çalışacaklar olmazda sezeryan olucak gün vericekler sanırsam ama bir türlü korkumu yenemedim içimde ya ters bir şey olursa diye korkmaktan kendimi yedim gereksiz stres yaratıyorum :( dua edin bana