İyi akşamlar gebeşler :) biz bugün 16 haftalık olduk. Sabah 6.30 gibi uyandım belimde ve karnımda ağrıyla normalde ayakta durduğumda ve dolaştığımda olurdu bu sefer uykudan kalktıpımda öyleydi ve gün boyu devam etti. Akşama doğru koyu sarı katımsı bir akıntı olunca acile gittim. Alttan muayne ve normal muayne yapıldı çok şükürler olsun bi sıkıntı görünmedi fakat karnım taş gibi ne tarafa dönsem rahatlayamıyorjium böyle olan var mı kızlar bişi diyin 🙏🏻