Minikayak24 Bilinmiyorr evet canım normal benimde oluyor ilk oğlumdada oluyodu sadece çok uğraşma kendi gelmesi sıkıntı değil ama sıkma vs yapma kendin tetikler diyolar doğumu ne kadar doğru bilemem ama kendi kendine gelemsi normal bende 29+5 im
hayalim35 Bilinmiyorr o sıvı süt bebeğin ilk sütü çok sıkma hem göğsünü yara yaparsın hemde bebeğin için en önemli olan ilk sütü boşa gider