Zehross03 Buse28 hemen git bence doktor bu haftalar hareket önemli demişti 36+2 yim bi saniye durmuyo çok hareketli
Cebecididem Doktor bu haftalarda harekette azalma olursa mutlaka gel diye uyardı beni bence git bir için rahat olsun
Deyzi_2009 Esmagrr evet benimde yanlara sol tarafta çok sert tekmeleri var önceden göbeğime tekme atardı şimdi 36 haftamdayim son aylarda böyle mi oluyor ki normalmi
Feyzanr41 Buse28 benımde oyle harketlerı hıssedıyorm ama cok az hareket edıyosa problem yok dedı yarın tekrar kontrolum var buyudugu ıcın mıs ama yınede hakatlerını dınleyın
ilknurkartal Ben 36+2 deyim dün öğlen pembe çok az bir kan gördüm silince, doktora gittik açıklık yok sancı yok ama kasıklarım çok ağrıyor şu an