Merhaba hanımlar 1 ay 5 günlük kızım var Diğer uygulamayi sevmediğim için ve buradan hala kopamadigim için burdan sormak istedim.Kızım maalesef bir gogusumu red etti sadece bı gogusumu emiyo.ondada doğduğunu düşünüyorum çünkü rahat şekilde gaz çıkarıp uyuyabiliyor.Tek sıkıntı Bugün 1 ay aşısı vardı getirdim ve dönüşte çoğu insan şaka da olsa tanımadığım kişiler bebeği bana ver bizim olsun Kaç günlük falan gibi şeyler oldu sanırım nazar değdi ve kızım çok huysuz ne Zaman dışarı çıksak eve gelince catlicak gibi ağlıyor.Emmiyor çünkü çok sinirli oluyor Bana bı akıl verin nazar olmaması için ne gibi şeyler yapabilirim bı dua varmı nazar duası okuyoruz Ayriyeten normal okuyoruz ama çok zor sakinleşiyor