Doğum üzerinden 6 ay geçse ve korse kullanmaya başlasak tekrar sezeryan göbeği gidermi ufff ilk zamanlarda kullandım ama acım fazlaydı takamadim bide göbeginizde çatlak oluşumu sziinde bir sürü krem kullandım geçirmedi siz neler yaptınız nasıl geçirdiniz yoksa benim gbii kaldimi 🤦🏻♀️