Almila_sare Moom16 merhabalar bugün kontrolum vardı 31+1 doktorum istedi nts Birde ilk nts oldu için 20 dk fazla sürdü
oguzkagan_ Moom16 Merhaba. Benim doktorum 34. haftamda başlattı. Her kontrolümde nstye giriyorum. İlk kontrolümde kağıt vermişti. O kağıtta hangi haftalarda ne yapacağım yazıyordu. Her doktor farklıdır sanırım.