Pelinasa bendede henuz hamile belirtileri yok canm 6 haftalikken doktora cikmistim 700.70 beta degerimdi
Keseyi gördüler ultrasonda simdi 1 hafta sonra tekrar doktordayim heralde hormon bozuklugundan normal boyle olmamiz belietiler icn erken bazilarinda 2 3 ay sonra belirti oluyomus can sıkma