10 gün sonra doğuma giricem Allah izin verirse değişik duygular içindeyim hem korku hem heyecan stres mutluluk hepsi bir arada panik yapıyorum bu seferkinde ilk doğumumda ne ile karşılaşacağımı bilmediğim için çok rahat girmiştim ama şimdi geride bir evladım daha var onu düşünüyorum doğumdan sonra herşey nasıl ilerlicek acaba herşeyi çok fazlasıyla kafama takıyorum bu ara sizler nasıldınız normal mi bu durum sizce 🤔😒