pandasever badem1 abartıldığı kadar asla yok. Sancı ile gittim baktılar açılmama. İki üç sn sürüyor zaten jel de sürüyor parmaklarına. Derin nefes al dediklerinde aldın mı hiç birşey hissetmiyorsun zaten kendini kasmazsan
badem1 Ben 30 haftalık hamileyim geçen hafta suyum geldi sandim ebe muayene etti acaba aynı muayene mı oluyor suya bakıldığı gibi mi hep kafamı karıştırıyor 🫣
BabyX Jel sürüp iki parmağı ile sanırım kontrol ediyor kendini kasmaz isen hiç bir ağrı sızı hissetmiyorsun bugün ilk defa oldum dedikleri abarttıkları kadar yok emin ol ☺️
pandasever BabyX kesinlikle katılıyorum bende pazartesi oldum. Elini soktu, yok çığlık attım felan diye anlatanlar ne yaşıyor acaba😀😀
6700 Açılma var mı diye bakıyolar ağrı ile gittiğin zaman bende 35 haftalıkken gittiğimde baktılar 38 haftayım yarın çatı muayenem var