Ben genel oldum 10 gün oldu odaya geldiğimde uyandım ağrı kesici yapıldı zaten ilk bir saat zordu sonra kalktım hiç sorun yaşamadım.Şimdi evimin işlerini de bebeğimin bakımını da rahatça yapıyorum.Gün geçtikçe daha iyi oluyorum sırt ağrım falan da yok spinali bilmiyorum ama sırt ağrısı kalıyor diye duyduğum için istemedim