Ozgeulnc canım 20. Haftadayım bende başından beri var malesef.. progesteron hormonu düz kasların çalışmasını yavaşlatıyor bu da bağırsakları yavaşlatıyor malesef 🙈 ben erik marmelatı yiyorum çok iyi geliyor. Kuru üzüm salatalık bunlarda iyi geliyor ve tabiki bol su içmen gerekiyor. Bol bol salata ve sebze yemeği tüketmeye çalış 👌🏻