Arkadaşlar iyi akşamlar bugün doktora gittim 22+3 ultrason da bebeğimin kafası yukarda sağ kaburgamda doktor dedi ki bebeğin kafası yukarda burda olmaması lazım aşağı dönmesi lazım dönmezse sezeryan olursun dedi baş aşağı dönmesi için çok erken değilmi şuan 5.5 aylık ben daha erken değilmi dönmesi için bu aylarda dönüyor mu dedim ondan sonra zaman var biraz dedi sizce kaçıncı ayda döner sizede böyle ditwn doktor oldumu