mrvsrcn Kızlar henüz 34+5 haftalığım ama bebek kanala yerleşmiş doktora 37-38 en geç doğum olur ilerisini görmezsin dedi çok tedirgin ve heyecanlıyım görenlerde karnın inmiş asagi doğum yakın diyor iyice panik oluyorum yaaaaa
cokkasmabeabi mrvsrcn benim de o civarda yerleşti kanala. 37+2yim duruyor 😁 bi sıkıntı olmaz daha iyi işte döndü dönmedi vs stresi yok
1yldzsema-1 mrvsrcn doktor bebeğin kanala girdiğini ultrason da mı gördü yoksa alttan mı muayene yaptı
Youngmotherr mrvsrcn benimde 34 den beri kanaldaydı ama 40+3 de doğurmuştum erken doğum riskim olmasına rağmen 🫠
mrvsrcn Halimeeed evet doktor da öyle dedi ciğer gelişimi tamamlanmak üzere sıkıntı yok doğsa da dedi bakalım hayırlısı inşallah
Tugraseda mrvsrcn benimde öyle erken kanala yerleşti 37+6yım 38+4e gün verdi ama beklemeyebilir diyo. Hayırlısı hakkımızda inşallah
mrvsrcn Tugraseda ohhh iyi yani ben hemen gelsin istemiyorum kanala yerleşti deyince ben bir hafta on güne gelecek sandım ama daha küçük biraz büyüsün istiyorum kilomuz da az henüz
Tugraseda mrvsrcn ya işte biraz daha dikkat gerektiriyo malesef fazla yürüme fazla ayakta kalma gibi. Ne biliyim duşa bile gir çık yapıyorum hemen rahmi yumusatıp gevsettiği için doğumumu terikler açılmam olur bebek zaten gelmeye müsait diye