Tsrhlya Kızlar 34.haftadayım TSH değerim 5.8 çıktı ilaca başlayacağım benim gibi yüksek çıkan var mı bebeğin beyin gelişimi ile ilgili bir problem oldu mu
Gizemgizm Tsrhlya ben de gebeliğin başından beri kullanıyorum. Son trimester döneminde 3 civarı olmalı diye biliyorum. Bi dahiliyeci ile görüşün bence. İlaç kullanmanız gerekiyorsa kullanın. Korkmayın.
chefmom Tsrhlya 4 senedir kullanıyorum ilk hamileliğimde çıkmıştı birdahaki da düşmedi hiçbir dorun yaşamadım İlaç kullandığın sürece sorun olmaz 😊
Tsrhlya Gizemgizm Kadın doğum doktoru dahiliyeye yönlendirme di ama ben ilaç yazıyım dedi gitmem mi gerekir
Buseviim1 @Tsrhlya benim gebeliğin başından itibaren yüksek çıktı tiroid ilacı kullanıyorum en başından beri hatta 50 mg yetersiz geldi daha çok yükseldi şuan 75 lik kullanıyorum çok şükür düşüyor doktorunda sana ona göre bı tedavi uygulayacaktır tedavi edildiğinde bir sorun olmuyor
Tsrhlya Buseviim1 Peki sizde ne gibi bir olumsuz durum yarattı acaba yüksek olması neyi etkiliyor vücutta
Gizemgizm Tsrhlya doktor beni dahiliyeye yönlendirmişti. Şimdi ayda bir gidip kan tahlili verip tsh ye bakıyoruz dahiliye doktoruyla.. 5.26 tsh ile başladım hamileliğe, 4. Haftada farkedildi. Şu an 18+5im 2.50 tsh. 2-3 aydır bu düzeyde yani. Çok şükür.
Buseviim1 @Tsrhlya ilacı bı süre kullandıktan sonra tekrar kan alicak eğer değişmezse o zaman dahiliyeye yönlendirir. Bende sadece kilo alımı yaptı onun dışında ekstra bı rahatsızlığım yok
Basakhilal Tsrhlya yapmaz yapmaz kuzeniminde çok yüksekti 19 dan fazlaydı gayet normal şuan bebeği. Tabii ilaç kullanmazsan yükselir ve bu zararlı
tugbadurmaz34 Kızlar bana da yardımcı olun bugün tsh değerim 7.5 çıktı 4+2 gebeyim bu kadar yüksek bir değer nasıl düşecek bebeğe bir şey olmadan