11 haftalık hamileyim bulantım fazla afedersiniz öğürmekten ve kusmaktan aç kalıyorum çok üzülüyorum bebek aç kalır mı gelişir mi diye bunun üstüne annem kusmanın ve öğürmenin çok zararlı olduğunu söylüyor ya bebeği düşürüsün ya da erken doğurursun diyor genelde herkes kusmuyor mu hamileliğinde ya canımı sıkıp duruyor düşecek diye. Kusmaktan düşüren ya da erken doğuran oldu mu ?