Merhaba 29+4 günlük hamileyim bulantılarım naparsam yapayim gecmiyo ve bu aralar çok duyuyorum doğumda bulantı kusma yaşayanları doğum yaklaştıkça gün geçtikçe doğuma kadar bulantılarım geçmezse veya doğum başladığında ve doğum anında bulantım kusmam olursa diye çok korkuyorum ağrı sancı doğum korkusu gram yok ama bulantı ve kusma olursa diye çok kötü korkuyorum ve çok kafaya taktım gece gündüz düşünmekten mahvoluyorum bebeğime ve doğuma odaklanamiyorum bulantım olursa ne normal ne de sezeryan doğum yapamam tamamen uyutup sezeryan yapabilirler anca bu kadar çok korkuyorum kusmaktan bu durumu yaşayan oldu mu veya yasayanlar nasıl bir yol izledi lütfen yardım edin tecrübelerinizi anlatır mısınız 🌸😔