24serap İkiz bebeklere 36+1 günlük hamileyim elimde kaşıntı var 1 aydır bugün doktorum ciğer geliştirici iğne yaptı. Kaşıntı da eğer alerjikse bu iğneyle geçeceğini söyledi değilse de bu hafta sonu sezaryeni planlarız dedi. Böyle durum yaşayan oldu mu