pnrakbul O kadar o kadar heyecanlıyım kiiiii bugün sezaryen tarihimiz netleşti 21Eylülde inşallah kucağımda olacak oğlum🥰 yani bugün elbet gelecekti ama şu an gününü saatini bilmek beni o kadar değişik duygulara sürüklüyo ki 🤩 siz ne durumdasınız 🫠
Blueberry0 pnrakbul hayırlı olsun inşallah sağlıcakla gelir minik kuş🩵 Benimde yılbasından 2 gün önce görünüyor doğum 🥲
Zzeyynep04 pnrakbul ah ah benimki doğalı 2ay 23güm oldu 3ay olucak yakında sonrasında uykusuz gecelerde senide buraxa görmekten onur ve keyif duyacağım 😁
Aysegulozenc pnrakbul bende aynı gün sezaryen olucam 2. Doğumum olacak çok heyecanlıyım bir yandan da korku var. İnsan hep evlatlarını düşünüyor oğlumu annem bakacak ben ameliyattayken karnımdaki sağlıklı doğsun başka bişi istemiyorum hafiften ameliyat korkusu da başladı hemde çocuklar arasında dengeyi nasıl kurucam bunlar hep aklımda
Hatice-6363 Benimde 29 Eylül bir aksilik olmazsa evet çok heycanlı korku endişe karma karışıyım Allah sağlıkla kuçağımıza Almayı nasip etsin🤲
Halise88 Hatice-6363 merhabalar şu an kaç haftalık acaba benim de 29 Eylül olacak gibi tam tarih konuşulmadı
Luzumuyok Zzeyynep04 zaten en zor kısmı uykusuz geceler 😀 Allahım yardım etsin kolaylık versin hepimize ben de haftaya başlıyorum uykusuz gecelere 😂
Luzumuyok Sazem Allahım kolaylık versin sağlıkla al kucağına ben de stresliyim ama sen sakin ol bol bol dua et 🌺
vanilyali99 mylifeAslan ayy cok heyecanliii haberleselim mutlaka onceki akşamdan 🙈ztn gece asla uyuyamam
Luzumuyok pnrakbul geçen ben de dr umla günü ayarladık ve biz de 21 Eylül de kavuşuyoruz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah☺️ sezeryan 38 oluyorum ya sen ?
Zzeyynep04 Luzumuyok haydi hayırlısı canım uyku düzeni şuanda olmaz kolayına ama büyüdükçe sana tavsiyem gece uykusuna alıştır ben öyle yaptım 2 aylıkken şimdi 3.aya bir haftası kaldı geceleri rahat uyuyor ve artık bende öyle uyuyabiliyorum.
vanilyali99 mylifeAslan bende spinal 🙈 amann normal doğum hikayelerini okuduktan sonra sez gözüme çok hafif geldi yani