Beriliko Hanımlar bugün bıçak saplanmadı gibi ağrı ve bel ağrısı şikayetiyle acilen doktora gittim ve bebeğin çok aşağıda olduğunu bide plesantanın arkasında ince bi kanama görüldüğünü söyledi 😟30 haftalığım orda bebek 1hafta önde çıktı yürümeden yarıcaksın dedi başına gelen oldumu
Esba2019 Çok geçmiş olsun canım benim de 14+5 haftalığım plesenta dan dolayı biraz kanamam var biraz Rabbim yardımcımız olsun cümlemizin