yenibirannis Yok 36.haftaya kadar tansiyonun Tsi yoktu, birden fırladı, ne olduğunu anlamadım. Ameliyathaneye gelince de o kadar fazlaydı ki, strese girmeyeyim diye genel anestezi yaptılar. Ama çok kolay oldu, 20dakikada bebeği almışlar, 20 dakikada da beni dikmişler, bebeğime yarım saat içinde kavuştum şükür.. Ayılması çok kolay oldu, 10dakikada ayıltmışlar, sezaryenin genel anestezisi çabuk ayıltan türden oluyormuş, bu benim 6.ameliyatım, ama en kolay atıldığım ameliyat oldu… Rabbim sağlıkla kucağına aldırtsın inşallah canım, kolay doğumlar nasip etsin inşallah