Birmavianne__ hiçbir fikrim yok ama bir doktor ile sabit kalmayın . Burda bende böyle başlık açtım sizin gibi homozigot sonucu çıkan birileri de yazdı normal yol ile gebe kalan hatta doğum yapanda vardı aralarında tabi kan sulandırıcı kullanmışlar .Onların hangi geninde vardı hatırlamıyorum . Oyüzden bir doktor ile sabit kalmayın başka doktora da gösterin sonuçları bence .