Glshkcbs97 14 haftalik hamileyim 11. Haftadan bu yana siddetli kabızlık sorunları yaşıyorum bağırsaklarim sürekli ağrıyor bu sebepten bebeğim rahatsiz oluyor mu diye çok endişeleniyorum ne yapsam fayda etmedi bunu yaşayan önerisi olanlar lütfen yazsın
bdenerigokce Glshkcbs97 denemediğim şey kalmadı aşırı zor oldu ama ne zaman ki demir ilacı bitti kendime geldim
Denisdenis Glshkcbs97 Bende kabızlık yaşadım sonra şiddetli ishal ishal durmayın bebişe bişey olcak diye korkup 11. Haftada doktora gittim meğer ben orda can çekişirken bey efendinin keyfi çok yerindeydi korkma hormonlardan dolayı yaşıyosun bunları gayet normal😘