Arkadaşlar çalıştığım için ve daha kalbini ve bebeği görmeden kimseye söylemek istemediğim için işte agır kaldırıyorum yani agır dediysem ütü masası, elektirikli süpürge vs gibi şeyler. Çok agır değiller yavaş yavaş kaldırıyorum zaten hızlı hareket ederek değil. Evde de bazen unutuyorum tabaklara uzanıyorum 2.rafa unutmazsam eşime sesleniyorum gel şunları kaldır indir diye😅5+3te gitmiştim doktora. Yarın da gideceğim şu an 6+4. Sizce bebeğe bir şey olmuş mudur? Çok mu tehlikeli bu durumlar.