Doğuma hazırlık kasılmalarıymış canım. Günde birkaç kere olması normal dedi doktor. Düzenli olmadığı sürece sıkıntı yok. Bende de oluyor hatta herkes bunu merak ediyor anladığım kadarıyla. Doktor bana elini dokunma dedi sertleşince daha çok kasılır dokundukça dedi. ☺️