Denizinannesiii34 Ben sade bir hastane çıkışı istediğim için Kitikate marka almıştım oğluma,hem organik hem rahat.taş gibi ayrıca,hala kullanıyoruz ürünlerini.bir de andy wawa markalı hastane çıkışları almıştım onlarda hem sade hem taş gibi.onları da kullanıyorum hala.nerdeyse hergün yıkanıyorlar üstelik.
Lekeler için de ben de yeğenimden kalan eşyaları yıkadım,beklemekten sarı lekeleri vardı.kosla’nınleke çıkarısıyla yıkadım tertemiz oldu.