Denizinannesiii34 hastane çıkışı olarak instagramda gülen gözler atölyesi diye bi sayfa var ben oradan tulum takımı yaptıracam inşallah modelleri sade şık kaliteli. Diğer sorun içinse ben de daha denemedim ama ablamın verdiği kıyafetlerdeki sandık lekeleri için burada konu açmıştım karbonatlı suda bikaç saat bekletmemi tavsiye ettiler. O da olmazsa ebebekten leke çıkarıcı aldım onu denicem. O da olmazsa son çare kosla da bekleticem 🤗🤗