Fatma-ylcn ByzzS sadece uyumlu olduğu haftayı söylüyor benim doktorum. En son 37+5te 37+3 ile uyumluydu 49 cm 3150 gramdı kızım.
ByzzS vanilyali99 ben 38+1 haftalığım canım bugün doktor baş ölçüsüyle ilgili bir şey demedi ama bpd baş ölçüsüymüş sanırım ve benimki 36+4 yazıyor bu bir sorun mu acaba ? Boyunu bana da söylemedi
vanilyali99 ByzzS aksine normal dusunuyorsan başı küçükse rahat çıkar daha iyi bisey.ileriden gitseydi başı sezeryan olurdun. Ben her türlü sezeryan olacağım tbi o ayrı 😆
ByzzS vanilyali99 evet normal düşünüyorum da daha kanala girmemiş kilosu da fazla biraz sanki 3600 dedi doktor 😅
Sara-2007 Merhaba ben 34haftadayim bebek 2200 kq biraz erken okucak bebeyim risklı hamilelik bende.ne yesem biraz kilo aldira bikirim.?ceviz muz bikiyorum muzu artik yiyemiyorum.bulanti veriyor😔
ByzzS Sara-2007 canım benim de önceki hftlarda göbek ölçüsü hep geride çıkıyordu kaşar peyniri ve haşlanmış yumurta tükettim her sabah mutlaka kilo da aldı
Ahsensena ByzzS benimde göbek ölçüsü geride geliyor 33 haftalığım 1650 gr dedi doktor olumsuz bişey demedi ama endişeliyim :(
Ahsensena ByzzS benimde göbek ölçüsü geride geliyor 33 haftalığım 1650 gr dedi doktor olumsuz bişey demedi ama endişeliyim :(
ByzzS Ahsensena endişelenmeyin dediğim gibi kaşar ve yumurta çok kilo aldırıyor ben de şimdi çok aldı diye korkuyorum 😅