Kukulikukuli12 bende çam sakurada şu anlık kadın doğuma randevu buldum bakalım perinatoloji vericek mi randevu insan hamile haliyle bir kaç defa gidip gelmek istemiyor tek seferde gidip halletmek istiyo e birde bir şey çıkar mı korkusuda insanı biraz yıpratıyo Allah korusun. Malesef bu konuda çaresiz kalıyoruz ya