Kızlar ben Haşimoto hastasıyım , doktora meayineye gitdim 1 hafta falan önce hersey normal ,korkulacak birşey yok dedi. 5 haftalık hamile olduöum için ultrasonda da bakılmadı , 10 gün sonra gel dedi.. fakat 4 cü haftadan itibaren artmakta olan brl ağrılarım var, kimisi normal diyo, kimisi düşük belirtisi diyo, çok korkuyorum ((