34 günlük bebegım var salıncak besige yatırıp sallıyorum kızlar ama bebısım öyle bir alıstıkı devamlı sallanmak istiyır bıraksam 5dk uyur gıbı yapar sonra bagırır ağlamaya başlar sallayıncada susar bu hep böyle lütfen yardım gecem gündüzüm karıstı asırı yorgunum birde kolik bebek nasıl kendı kendıne uyumasını sağlayabilirim fikri olan yazsın lütfen delirmek üzereyim