Merhaba arkadaslar. Benim regl üç gün gecikti ikinci gün kaset test yaptım ama negatif çıktı. Yumurtlama günü ilişki oldu ama geri çekilme olmuştu bu ay düşünmüyordk ilaç kullanıyorduk. Ama ilginç bı şekilde bel ağrım kasik batmalarm var iç baldır kısmına ağrı vuruyor daha önceki gebelik belirtilerime çok benziyor ayrıca kabızlık ve gaz durumu var. Sizce ne yapmalıyım gidip kan vermek istiyorum hemen ama böyle zamanda heves edip negatif olunca da çok üzülüyorum