Aslhnam Kızlar 32 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketlerini çok iyi hissediyorum şükür rabbime ama bazen öyle bir vuruyor ki vucüdum sallanıyor gibi bu bir tek bende mi oluyor ben mi öyle hissediyorum yoksa hissedeniniz var mı ?
yenibirannis Aslhnam yalnız değilsin bazen depremmi oldu sallandıkmı diyorum bildiğin içimde titriyo sanki sallıyo 🥰
Yenibirii Aslhnam ahahahha evettt güp güp ediyor icerde bazen bende noluyooo diyorum ama iyi oldugunu bilmek kadar güzel bisey yok😍
BirazbundanBirazondan1 Aslhnam elimi karnıma koyuyorum arada bir vuruyor. Elim havaya kalkıyor. Tamam kızım kızma diyorum 😅
December yenibirannis sizin de aşağıya vuruyor mu bebek benim ki hep aşağıda yaşıyor geceleri uyutmuyor aşağıyi tekmelemesi rahatsızlık veriyor mu yoksa sadece ben mi oyle hissediyorum artık normal hayatıma adapte olamamaya başladım 😁
Aslhnam yenibirannis Yenibirii BirazbundanBirazondan1 kubraayman Zeeynep1 İyi bari kızlar içim rahatladı dedim kendi kendime ne oluyor acaba diye 😂😂 rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤️
bdenerigokce December benim yemek yaparken yaptı, şok oldum sürekli aşağıya vurması bi anda 😂 ama onun dışında sağa sola daha çok vuruyor gece yatarken vurunca tik oluyor sanki😂
kubraayman Aslhnam Benide sallıyor deprem oluyor sanıyorumm kasıklarımda birde sert vuruşlar yapıyor🤭
December bdenerigokce işte ben o hissi hep yaşıyorum yürüyüş yapmam gerekiyor yapamıyorum çok acı veriyor surekli oyle benimki sağa sola vursa sorun değil o güzel oluyor ama aşağısı berbat 😁
bdenerigokce December ben yemekten sonra 20 dk çıkıyorum ya, öbür türlü aşırı bi ağırlık çöküyor kilo da almak istemiyorum
Zeeynep1 Aslhnam benimde oyle doktor ne kadar hareketli olursa o kadar sağlıklı bir bebek olması demektir 34..haftadan sonra hareketleri azalır dedi yeri daraldığı için