acemi1annee Hanimlar 34 haftalık gebeyim belim çok ağrıyor adet ağrısı gibi bir de bebeğim gün boyunca hareketsizdi ilk olduğu için çok acemiyim doğum sancısı mi bu acaba ?
Asyos34 acemi1annee benımde çok ağrıyor 🥲 bugün hayrolsun sadece bu yetmez tabi kasılma düzenli ağrılar 34 hafta erkenmış zaten yalancı sancıdır
Gamgamze acemi1annee ağırlık öne doğru geldiği için bel ağrısı çekmemiz çok normal ama bebeğini hissetmemen normal değil.