Glsmdzn Merhabalar benim gebeliğimin altıncı haftası tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım ama hiç bir belirtim yok sadece yarım saatlik bi karın ağrılarım var o kadar normal mi?
Glsmdzn Hulya57 kalp atışlarını dinlediniz mi biz haftaya dinlicez beş haftalıktan alttan ultrasonda atışını gördük de karından görünmedi
Hulya57 Glsmdzn ben dinlemedim ama doktorum dıudugunu bi sorun olmadgini söyledi bende Salı günü dinlicem insallah
Glsmdzn Hulya57 inşallah dinlersin bende haftaya Perşembe duyucam inşallah ay çok teşekkür ederim iyi geldi bana hiç belirti olmayınca korkmuştum çok sağ olun