Monarosa06 bende boyattım ama koyu kahve rengine evde kendim boyadım 2 buçuk aylık gebeydim onda bir sıkıntı yaratmadı ama sarı ve platin tonları çok sıkıntılı açıcı kullanmak da bebeğe zarar verebilirmiş açık alanda boyamıştım ben fazla kokuya maruz kalmadan