Damla-a Bebişim 2 haftalık 1buçuk saatte bir uyanıp emiyor doğdunda sarılığımız olduğu için böyle alıştı biraz şuan sarılığı iyi bu şekilde devammı etmeli yoksa biraz daha mı uyumaya alışmalı 🙄
Agg0207 Damla-a ben bir ay nerdeyse her bir buçuk saatte emzirdim canım bol bol emzirmek gerekiyor bence çünkü bebegin güzel kilo almasını istemiştim ilk ay 1.700 Gr almıştı kızım emdikçe sütte artıyor
Yenibirii Damla-a bebegin her istediginde emzir canim. Senin kokunu istiyor sadece gögüsünde sakinlesebiliyor cünkü anne karnindaki suyun kokusu gögüs kokunla eşit. Bebisin de seni o kokudan taniyor🥰