Bebetooo0 Kızlar 30+4 olduk bugün kızımın plesanta on duvarda bebek baş aşağı da dedi plesanta ön duvarda olması normal mi ? Cookk hafif kahve rengi akıntı geldi geçti Dr takip et dedi bende endişeleniyorum ister istemez ya 🥺
likesah Bebetooo0 on duvarda olmasi normal benim de on duvarda hareketlerini gec hissettiyseniz hafif hissetiyseniz sebebi bu hatta. Plasentanin rahim agzini kapatması biraz olumsuz bir durum oyle bir sey yoksa endiselenmenize gerek yok.
Feyzabeyoglu Bebetooo0 benim de ilk gebeligimde ön duvardaydı. Gec hissettim hareketlerini ve az hissettim Tek olumsuz yanı buydu Akıntıyı bilemicem. Benim hic başıma gelmemişti
Japonn101 Normal plesentanın ön duvara yerleşmesi garip olan 30. Haftada yenimi öğrendiniz😂 ben 17. De fark etmiştim bebeğin hareketlerini cok gec hissetiğim için doktorum söylemişti ve 36 olmama rağmen bebeğin yüzünü hiç göremedim önünde duvar cünkü🤦🏻♀️
Bebetooo0 Japonn101 ahh kuzumm ilk defa söyledi Dr çok şiddetli hissediyordum 3-4 gün çok hafif hissediyorum meğer onun içinmiş 🌹 bizde bugün gördük sürekli ayaklar eller yüzünde 😍🧿😂
N-23 Benimde plesenta rahmi kapatmış 18. Haftada öğrendim 22 haftada detaylı ultrason da yine aynı şimdi 25 haftalık oldum yine aynı çok korkuyorum bende , size şimdiye kadar niye geç farkettiler ki acaba
hande777 Ben de 16. haftada öğrendim. Doktorum herhangi bir sıkıntı olmaz sadece hareketlerini geç hissedersin demişti.
likesah N-23 uzulmeyin benim bir arkadasimin da o sekildeydi saglikla aldi bebegini kucagina. Bildigim kadariyla biraz daha kontrol altinda olmak dikkat etmek gerekiyor. Siz bir de erken ogrenmissiniz bu da avantajli bir durum saglikla dogurursunuz insallah 🙏🏻
Bebetooo0 Feyzabeyoglu ben aslında erken hissettim kuzum ya ilk defa söyledi Dr 🤷🏻♀️ smdi hafif anlık kasığmda bı batma oluyor geçiyor
Feyzabeyoglu Bebetooo0 Anladım ama o dediğinin plasenta yeriyle ilgili olduğunu sanmiyorum. Belki az da olsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir ondan batma yaşıyor olabilirsin
hande777 Bebetooo0 29+4’ten selamlar💕 ben de iki gündür az hissediyorum ama pozisyon değiştirdi farkındayım. Elleri ayakları soluma denk geldiğinde içerde kung fu yapıyor çünkü 😬
N-23 Bebetooo0 ama sizin ön duvarda galiba aynı değil benim kitle, Rabbim inşallah hepimize hayırlı kapılar açar
GizeemArslaann Benim de ön duvarda canım. Doktorum sadece bebek hareketlerini geç hissedersin demişti.
Limon06 Benimde ön duvarda ama bu normal bır durum muş ben hareketleri aşırı fazla hissediyorum ama 16. Haftadan beri hemde