Selam kızlar yeni gebeliğim oluşuyor 4+1 daha doktora gitmedim özel istek üzerine kan verip 2 defa gebe olduğumu öğrendim. Kese belli olmaz diye de doktora gitmedim daha ama bel ağrısından öleceğim kıvranıyorum adeta. Belim kopuyor hele de ayakta yorulursam normal mi hamilelikten mi bide kistim var ondan mı çözemedim. Bugün daha kötüyüm