Tugceinciuak
Ne biliyim ya benim biraz ölüm korkum var hani kendimin ölmesi değilde sevdiklerimin ölümü gibi😔 kayıplarım oldu, annem bypass oldu derken bastırılmış duygularım ortaya çıktı😔
Bebeklerimin kusmasından da boğulcaklar diye korkuyorum inşallah hızlıca aşarım bu korkuları ilk aylarda