BbuketK Zlyh3057 oh çok şükür sevindim umarım bende hayırlı sağlıklı haberler alırım 4 lü tarama testim yüksek çıktı onun için biraz endişeliyim 🤲🏻
Zlyh3057 BbuketK Tarama testlerini çok ciddiye almayın, ultrasonda zaten doktorunuz görüyor bakıyor, detaylı da daha da netleşir her şey, inşallah sağlıklıdır, sğlıkla kucağımıza alırız 🥰
BbuketK Zlyh3057 ayy aminn inşallah inşallah salı günü size hayırlı haberler yazarım inşallah bende 🥰🥰
Sema166 meeloos-01 Ne güzel ya benimki 5 dk sürdü resmen şaka gibi cinsiyet bile söylemedi ayrıca bebeğimin kalbinde parlaklık vardı onu sordum ben göremiyorum kafanı diğer tarafa çevir soru sormak yasak saçma sapan bişeydi çok üzüldüm özelde yaptırmadığım için pişman oldum
BbuketK Sema166 yaa terbiyesiz inşallah ona aynı kendi gibi insanlar denk gelir 🤦🏼♀️böyle okuyunca okadar üzülüyorum ki sende üzülme inşallah yoksa ikinci çocuğun da en güzel insanlar çıksın karşına 🥰
meeloos-01 Sema166 Rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın ya çok önemli. Bana da biraz ters gelmişti konuşma tavrı falan ama sorularıma cevap verdi. Özelin avantajları daha fazla tabi uzun bakıyor cd olarak veriliyor. Eğer konyadaysan Selçuklu tıp fakültesinde Aybüke hoca var normal muayene de bile 20-25 dk bakıyor oda özel muayene çok uygun fiyatlı tavsiye ederim
Sema166 BbuketK İah senin ben çıkınca ağladım çok üzüldüm ikinci gebeliğim başka düşünmüyorum ama tabiki öyle birşey olsa detaylı için özel tercih ederim bir kere oluyor sonuçta çok şükür ki kendi doktorum çok iyi beni rahatlattı parlaklık konusunda 🥰 doğumada az kaldı artık şükür 🌸
Nurmert BbuketK tamamen bebeğinizin pozisyonu ile alakalı bi durum bide doktorun titizliği de etkiler tabi Perinatolog bakarsa çok daha detaylı inceliyor .Bebek uygun pozisyonu verirse doktor rahat bi şekilde organlarını inceleyebiliyor
AsyaCngz55 BbuketK bizim 45 dk sürdü. 1 CD ve 2 ultrason görüntüsü aldık. Bebeğimizin her şeyi detayları ile incelendi bize de açıklama yapıldı. Kalp kapakçıklarına kadar baktık yani burada önemli olan perinatologa gitmek sanırım arkadaşım radyolojiye gitmişti daha uygun diye bu kadar detaylı bakılmamış 20 dk falan sürmüştü
Bebekkkk AsyaCngz55 merhaba randevu alınca detaylı için radyolojiye gönderiliyor ama perinatoloji randevumu almak gerekiyor detaylı için ?
Sema166 BbuketK 32+3 sanırım 8 ay oluyor yada olacak çok karışık bu kısım 🙈 sizin kaç haftalık oldu 😊
BbuketK Sema166 maşallah maşallah çok az kalmışşş 🙈🧿🥰 biz de 23+3 olduk 6. Aya başladık galiba bende çok bilmiyorum ki 😁🧿🥰 sağlıkla alalım inşallah bi avaz da kucağımıza 🧿♥️
AsyaCngz55 Bebekkkk bana da doktorum radyoloji önerdi ben ona gitmedim kendim beğendiğim bir perinatologdan randevu aldım
Ozgem92 Üsküdar hopitalturk dün yaptırdım 865 TL ödeme alındı.. doktor ayrıntısına kadar anlattı memnun kaldım… eyer isterseniz USB bellege atiyorlar ultrason cihazında gördükleriniz ve birkactane ultrason bitane renkli ultrason rapor kağıdıyla verdiler …
AsyaCngz55 Bebekkkk evet detaylı ultrasonun perinatolojilerde yapılması gerekiyor her hastanede yok bu alan. Onlarda radyolojiye gönderiyor